Продавець Магазин сільгосптехніки "Спайс-Агро" розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
40 відгуків
Агро-магазин "Спайс-Агро"
Контакти
Магазин сільгосптехніки "Спайс-Агро"Леонід Володимирович, Сергій Дмитрович
Бориспільська, 181, Київ, Україна
+380 (68) 483-64-42
+380 (99) 605-91-14
+380684836442
+380 (68) 483-64-42
+380 (99) 605-91-14

Поширені питання

  • Я зробив замовлення, коли він буде відправлений?


    Замовлення буде відправлений після підтвердження дзвінком менеджера або після надходження оплати замовлення (в тому випадку, якщо є можливість зробити Вами повну оплату товару)

    • Відправляєте ви замовлення Службою доставки з післяплатою (оплата при отриманні)?

    Так звісно. Ми відправляємо замовлення післяплатою.

    • Я хочу оформити замовлення з доставкою транспортною компанією.

    Для цього в кошику при оформленні замовлення оберіть одну із запропонованих транспортних компаній (службу доставки). При цьому всі умови доставки там будуть вказані.

    • Бачу, що моє замовлення оброблений і відправлений, а номер відправлення я не отримав.

    Номер Вашого відправлення для відстеження техніки або номер транспортної накладної надсилається в найближчий робочий день, наступний за днем ​​відправки замовлення. Наприклад, якщо відправка відбувається в п'ятницю, то номер буде висланий вам в суботу.

    • Як відстежити замовлення, відправлений транспортною компанією?

    Після відправки замовлення, Вам прийде лист з номером відправлення виду 59017535272622 (14 цифр) це, якщо відправка сталася Новою Поштою. Якщо відправка буде відбувається Делівері тоді номер відправлення буде 1270284256 (10 цифр). На сайтах цих перевізників, на відповідній сторінці введіть номер свого відправлення та ви побачите етапи обробки замовлення.

    • Щось довго посилка йде. Будь ласка, зробіть що-небудь.

    Ми не маємо відношення до перевізників (служби доставки) і вплинути на швидкість роботи компанії-перевізника не можемо. Будь ласка, поставтеся з розумінням до повільності транспортних компаній і дочекайтеся приходу товару.

    • Оформив замовлення, ніяких листів не приходило. Коли зі мною зв'яжуться?

    Якщо ви не отримали жодного листа після оформлення замовлення, то це означає, що ви або невірно вказали свій e-mail, або Ваші листи потрапили в спам. Перевірте налаштування свого спам-фільтра.

    • Які варіанти доставки існують?

    Транспортними компаніями України. Перевізник доставляє ваше замовлення до філії транспортної компанії, або ж можлива адресна доставка в ваш населений пункт. Ми працюємо з наступними перевізниками: Нова пошта, Делівері.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner